Vážení klienti,

z důvodu aktuální situace naše penzijní společnost spolu s Českou spořitelnou dělá některá omezující opatření v provozu, stále jsou však pro vás všechny služby dostupné.

Pokud potřebujete pomoci ohledně vašeho penzijního spoření, zkuste to prosím vyřešit nejdříve telefonicky nebo online. Snažíme se chránit zdraví nás všech, proto vás prosíme, abyste teď zvážili nutnost osobní návštěvy pobočky. 

ZAVOLEJTE NÁM

Většinu našich služeb jsme schopni poskytnout prostřednictvím Kontaktního centra na tel. 956 777 444, které je k vám dispozici v čase od 8:00 do 20:00 hod. Buďte prosím trpěliví, telefonní linka může být z důvodu zvýšeného počtu hovorů někdy přetížená.

V případě, že využíváte poradenské služby svého externího poradce, zavolejte mu. S ním většinu potřebného vyřešíte také přes telefon.

DOKÁŽEME TO I ONLINE

Svůj dotaz můžete také napsat na email info@csps.cz a nebo nás kontaktujte přes Facebook soukromou zprávou, na kterou vám odpovíme v co nejkratší době.

NÁVŠTĚVA POBOČKY

Pokud situace vyžaduje osobní návštěvu na pobočce, nezapomeňte si předem ověřit aktuální otevírací dobu na webových stránkách České spořitelny. V provozu je téměř 280 poboček. A protože je zdraví našich zaměstnanců i vás pro nás hlavní prioritou, vstupujte do pobočky vždy s rouškou, nebo jinou ochranou obličeje.

INFORMACE NAJDETE I NA WEBU NEBO NA FACEBOOKU

Pokud nemáte žádný servisní požadavek, ale potřebuje jen nějaké informace, najdete vše potřebné na našich webových stránkách www.csps.cz nebo na našem Facebooku www.facebook.com/ceskapenzijni.

Děkujeme za pochopení.

Česká spořitelna - penzijní společnost