7. října 2019 jsme se opět zúčastnili tzv. Papučového dne, který odstartoval již třetí ročník kampaně „DOMA. Týden pro mobilní hospice.“. Smyslem kampaně je upozornit na oblast mobilní hospicové péče a také pomoci získat finanční prostředky na nákup léku a zdravotního materiálu i samotnou péči. Symbolem tohoto dne jsou papuče, které evokují domov, kde mobilní hospice umožňují lidem na sklonku svých dnů zůstat v kruhu svých blízkých a dožít v klidu a důstojně.
Česká spořitelna věnovala za každého svého zaměstnance, který se zaregistroval a v tento den přišel do práce v domácí obuvi, symbolických 10 Kč. Nadace České spořitelny navíc pro tento hospic uspořádala sbírku, přičemž vybrané finance zdvojnásobila. V práci si nakonec v tento den bačkory obulo 2 801 zaměstnanců, mezi nimiž byli i zaměstnanci naší společnosti. Celkem bylo pro mobilní hospic Ondrášek získáno téměř 115 tis. Kč, tato částka umožní dalším dvěma lidem dožít svůj život doma.
