Ve středu 6. října 2021 proběhl již 5. Papučový den, který je součást kampaně na podporu domácích hospiců DOMA. Do Papučového dne, jež připomíná, že umírat doma v kruhu blízkých je možné, se z celé naší penzijní společnosti zaregistrovalo 33 kolegyň a kolegů, což je krásných 47 %!

Ve středu 6. října 2021 proběhl již 5. Papučový den, který je součást kampaně na podporu domácích hospiců DOMA. Do Papučového dne, jež připomíná, že umírat doma v kruhu blízkých je možné, se z celé naší penzijní společnosti zaregistrovalo 33 kolegyň a kolegů, což je krásných 47 %!

Celkem se této akce na podporu paliativní péče zúčastnilo 2 142 zaměstnanců z celé Finanční skupiny České spořitelny, kteří v tento den obuli domácí obuv a strávili v ní svůj pracovní den, ať už v kanceláři nebo na homeoffice. Za každého zaregistrovaného zaměstnance Česká spořitelna věnovala na podporu domácí hospicové péče 10 Kč, za každou označenou “papučovou” fotku na Instagramu 20 Kč.  Dohromady i s finančními dary od zaměstnanců byla tato kampaň i činnost šesti vybraných hospiců podpořena částkou 234 466 Kč.

INFO: Papuče jsou už několik let symbolem důstojného odcházení, umírání. Osm z deseti lidí si přeje zemřít doma, ale i vzhledem k nedostatku mobilní hospicové péče, se toto přání splní pouze dvěma lidem z deseti. Díky mobilním hospicům můžeme být u našich blízkých až do úplného konce v prostředí domova.